خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
پروژه دینامیکی و شبیه سازی یک مبدل BUCK BOOST غیر معکوس کننده
پروژه دینامیکی و شبیه سازی یک مبدل BUCK BOOST غیر معکوس کننده
قیمت : 18,270 تومان
دانلود پروژه طراحی کنترل کننده غیرمتمرکز براي سیستم ترمز ضدقفل ABS
دانلود پروژه طراحی کنترل کننده غیرمتمرکز براي سیستم ترمز ضدقفل ABS
قیمت : 26,250 تومان
شبیه سازی سیم پیچ های استاتور موتور PMSM در شارژر خودروهای هیبریدی با اتصال PHEV
شبیه سازی سیم پیچ های استاتور موتور PMSM در شارژر خودروهای هیبریدی با اتصال PHEV
قیمت : 26,250 تومان
دانلود پروژه تاثير دما بر روی خواص نوری LED های نانوساختارهای نيتريدی
دانلود پروژه تاثير دما بر روی خواص نوری LED های نانوساختارهای نيتريدی
قیمت : 17,325 تومان

دانلود پروژه شارژ هماهنگ خودروهای الکتریکی هایبرید برقی در سیستم توزیع فشار ضعیف

دانلود پروژه شارژ هماهنگ خودروهای الکتریکی هایبرید برقی در سیستم توزیع فشار ضعیف

دانلود پروژه شارژ هماهنگ خودروهای الکتریکی هایبرید برقی در سیستم توزیع فشار ضعیف


تعداد صفحات : 91

فرمت : word - pdf


امروزه سوخت‌های فسیلی مهم‌ترین منابع انرژی اولیه در بیشتر کشورهای جهان می‌باشند. بخش حمل و نقل به ویژه حمل و نقل فردی به این منابع بسیار وابسته می‌باشد. به دلیل وابستگی زیاد به منابع محدود سوخت‌های فسیلی، افزایش آلودگی هوا و تغییرات آب و هوا به علت گازهای گلخانه‌ای و افزایش روز افزون قیمت مواد نفتی، یافتن جایگزینی برای سوخت‌های فسیلی و عدم وابستگی به آنها لازم بوده و لذا تغییر منبع تولید انرژی برای خودروها ضروری می‌باشد. یکی از این راه‌ها برقی کردن خودروها است. با برقی کردن کل بخش حمل و نقل، مصرف سوخت تا یک پنجم خود قابل کاهش است. بنابراین قیمت رانندگی با خودروهای برقی ارزان‌تر می‌شود. خودورهای برقی مقدار زیادی از انرژی الکتریکی را برای شارژ باتری‌هایشان مصرف می‌کنند. مجموعه‌ خودروهای برقی که برای شارژ کردن باتری‌هایشان به شبکه وصل می‌شوند بار جدیدی را برای شبکه فراهم می‌نمایند که شبکه موظف به تأمین آن می‌باشد. این تقاضای توان الکتریکی منجر به افزایش نامطلوب و زیاد بار می‌گردد. افزایش تعداد خودروها و در نتیجه افزایش تقاضای انرژی الکتریکی باعث تأثیراتی بر روی کارایی سیستم قدرت از جمله افزایش بار، کاهش بهره، کاهش کیفیت توان و تنظیم ولتاژ می‌شود. هماهنگی شارژ این خودروها یک راه حل ممکن برای رفع این مشکلات می‌باشد. روش‌های مختلفی برای بررسی این موضوع به کار گرفته شده است. یکی از این راه حل‌ها که در این پایان‌نامه از آن استفاده شده است، کاهش تلفات توان می‌باشد که رابطه بین تلفات فیدر و واریانس بار، زمینه بررسی هماهنگی شارژ خودروهای الکتریکی هایبرید برقی را فراهم می‌کند. از رابطه واریانس بار که به عنوان تابع هدف در نظر گرفته شده است، الگوریتم شارژ بهینه بدست می‌آید که تأثیر منفی شارژ خودروهای الکتریکی هایبرید برقی متصل به شبکه توزیع را حداقل می‌کند. الگوریتم پیشنهادی توسط روابط تقریبی حاکم بر ساختار فیزیکی سیستم، بررسی و ارائه می‌شود. نتایج حاصل از اعمال الگوریتم پیشنهادی مذکور بر سیستم تست نمونه، کارایی آن را نشان می‌دهد.



Coordinated Charging of Plug-in Hybrid Electric Vehicles in Low Voltage Distribution System for the Degree of Master of Science in electric power system Engineering



فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

pe-word-coordinated charging of plug-in hybrid electric vehicles in low voltage distribution system for the degree of master of science in electric power system engineering _1584103602_38931_4145_1382.zip3.90 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 15,645 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت