خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
پروژه دینامیکی و شبیه سازی یک مبدل BUCK BOOST غیر معکوس کننده
پروژه دینامیکی و شبیه سازی یک مبدل BUCK BOOST غیر معکوس کننده
قیمت : 18,270 تومان
دانلود پروژه طراحی کنترل کننده غیرمتمرکز براي سیستم ترمز ضدقفل ABS
دانلود پروژه طراحی کنترل کننده غیرمتمرکز براي سیستم ترمز ضدقفل ABS
قیمت : 26,250 تومان
شبیه سازی سیم پیچ های استاتور موتور PMSM در شارژر خودروهای هیبریدی با اتصال PHEV
شبیه سازی سیم پیچ های استاتور موتور PMSM در شارژر خودروهای هیبریدی با اتصال PHEV
قیمت : 26,250 تومان
دانلود پروژه تاثير دما بر روی خواص نوری LED های نانوساختارهای نيتريدی
دانلود پروژه تاثير دما بر روی خواص نوری LED های نانوساختارهای نيتريدی
قیمت : 17,325 تومان

جایابی بهینه ترانسفورماتورهای شیفت فاز در سیستم‌های قدرت جهت بهبود پایداری گذرا

جایابی بهینه ترانسفورماتورهای شیفت فاز در سیستم‌های قدرت جهت بهبود پایداری گذرا

دانلود پروژه جایابی بهینه ترانسفورماتورهای شیفت فاز در سیستم‌های قدرت جهت بهبود پایداری گذرا

تعداد صفحات : 89

فرمت : word - PDF


بحث پایداری گذرا با شروع تجدید ساختار در سیستم های قدرت بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است. این موضوع یکی از مسائل مهم در بهره برداری امن از سیستم قدرت می باشد. پایداری گذرا بعنوان قابلیت سیستم قدرت در حفظ همزمانی در برابر اختلالات شدید مانند اتصال کوتاه در خطوط انتقال و یا از دست رفتن پیش بینی نشده اجزای سیستم قدرت تعریف می شود. یکی از روش های قوی برای بهبود پایداری گذرا در سیستم های قدرت، استفاده از کنترل کننده های FACTS می باشد. این تجهیزات با کنترل فلوی توان انتقالی از خطوط باعث می‌شوند تا هم از ظرفیت کلیه خطوط به نحو مطلوب استفاده شود و هم پایداری شبکه افزایش پیدا کند. در این مطالعه از ترانسفورمر شیفت دهنده فاز قابل کنترل با تریستور (TCPST) بعنوان تجهیزی برای افزایش پایداری گذرای سیستم قدرت در پاسخ به اغتشاشات استفاده شده است. مسئله جایابی TCPST با استفاده از سه شاخص مختلف پایداری گذرا مورد بررسی قرار گرفته است. با توجه به وجود پارامترهای دارای عدم قطعیت فراوان در شبکه و تاثیر آن بر روی پایداری گذرا ، شاخص هایی که در نظر گرفته شده به صورت احتمالاتی تعریف شده است. روش تابع انرژی اصلاح شده (CTEM) به عنوان روش ارزیابی پایداری گذرای در این تحقیق مورد استفاده قرار گرفته است. شبکه های IEEE - 9 bus و New England - 39 bus به عنوان شبکه های تست برای ارائه مسئله در نظر گرفته شده اند.

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

pe- optimal allocation of phase shifting transformers in power systems_1583745266_38766_4145_1835.zip5.40 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 15,645 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت