خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
دانلود پروژه مدل  سازی خطای اندازه گیری ضریب شکست محلول پیل سوختی با استفاده از الگوریتم ژنتیک
دانلود پروژه مدل سازی خطای اندازه گیری ضریب شکست محلول پیل سوختی با استفاده از الگوریتم ژنتیک
قیمت : 18,270 تومان
پروژه بهینه سازی چند هدفه زنجیره تامین یکپارچه تحت شرایط عدم قطعیت با تاکید بر مکانیابی مراکز توزیع و انتخاب تامین کننده
پروژه بهینه سازی چند هدفه زنجیره تامین یکپارچه تحت شرایط عدم قطعیت با تاکید بر مکانیابی مراکز توزیع و انتخاب تامین کننده
قیمت : 26,250 تومان
دانلود پروژه شبیه سازی فیلتر اکتیو موازی با متلب
دانلود پروژه شبیه سازی فیلتر اکتیو موازی با متلب
قیمت : 78,750 تومان
دانلود ترجمه مقاله شبیه سازی مبدل ماتریسی دو فاز برای محرکه یک موتور القایی دو فاز
دانلود ترجمه مقاله شبیه سازی مبدل ماتریسی دو فاز برای محرکه یک موتور القایی دو فاز
قیمت : 10,500 تومان

دانلود پروژه شبیه‌ سازی ساختارهای هیبریدی پیل سوختی به منظور ارتقاء سرعت دینامیکی با نرم افزار MATLAB

دانلود پروژه شبیه‌ سازی ساختارهای هیبریدی پیل سوختی به منظور ارتقاء سرعت دینامیکی با نرم افزار MATLAB

دانلود پروژه شبیه‌ سازی ساختارهای هیبریدی پیل سوختی به منظور ارتقاء سرعت دینامیکی با نرم افزار MATLAB


پروژه مدل کردن و شبیه‌سازی ساختارهای هیبریدی پیل سوختی به منظور ارتقاء سرعت دینامیکی آن در هنگام استفاده الگوریتم ماکزیمم توان با استفاده از نرم افزار MATLAB و به همراه فیلم آموزشی نرم افزار MATLAB


این پروژه دارای کدهای برنامه نویسی شده با نرم افزار متلب + فایل توضیحات و نتایج کار بصورت pdf

تعداد صفحات توضیحات: 51

فرمت: pdf

برنامه نویسی: نرم افزار متلب


در این پروژه روند شبیه­‌سازی دینامیکی و استاتیکی پیل سوختی و طراحی سیستم ترکیبی پیل سوختی در نرم‌افزار سیمولینک MATLAB ( متلب ) مورد بررسی قرار گرفته است. در ابتدا، یک مدل دینامیکی غیر خطی و چند ورودی-چند خروجی (MIMO) از پیل سوختی PEM با استفاده از مدارات الکتریکی ارائه شده است. اثرات بار جفت لایه و خصوصیات ترمودینامیکی داخلی پیل سوختی در مدل مد نظر قرار گرفته است. پاسخ مدل در هر دو حوزه حالت ماندگار و حالت گذرا با استفاده از پاسخ‌های آزمایشگاهی یک پیل سوختی PEM 500 واتی معتبرسازی و تصدیق شده است. این مدل می‌تواند در مطالعات مرتبط با کنترل پیل سوختی PEM مورد استفاده قرار گیرد. در مرحله دوم، الگوریتم ماکزیمم توان بر روی پیل سوختی پیاده‌سازی شده است. برای اعمال این الگوریتم از روش اغتشاش و مشاهده (P&O) استفاده شده است. با استفاده از این روش می­‌توان پیل سوختی را در نقطه‌­ای که بیشترین توان ممکن را تولید می­‌کند قرار داد. در نتیجه راندمان پیل سوختی افزایش می‌یابد و این امر باعث جذابیت پیل سوختی از نقطه نظر اقتصادی می­‌شود. نتایج حاصل از شبیه‌سازی نشان دهنده تاثیر بسزای این الگوریتم بر روی کار پیل سوختی است. در انتها، با توجه به دینامیک ذاتی کند پیل سوختی، ادوات ذخیره­ ساز قدرت کمکی اضافی شامل ابرخازن و باتری به منظور بهبود عملکرد سیستم در حالت گذرا مورد استفاده قرار گرفته­‌اند. استفاده از ابرخازن و مبدل دو جهته می‌­تواند یک راه حل ممکن برای مشکل دینامیک کند سیستم پیل سوختی باشد. در این پروژه سیستم ترکیبی شامل پیل سوختی PEM، باتری و ابرخازن، با استفاده از نرم افزار MATLAB ( متلب ) طراحی و شبیه‌سازی شده است. نتایج حاصل از شبیه‌سازی نشان‌دهنده پاسخ مطلوب سیستم در حالت ماندگار و گذرا است.


سیستم پیل سوختی با توجه به بهره­‌وری انرژی بالا، انتشار اکسیدهای نیتروژن و گوگرد بسیار پایین، تولید صدای بسیار پایین و پاکی انرژی تولید شده، به عنوان یکی از نویدبخش‌­ترین منابع انرژی در نظر گرفته می­‌شود.

قابل حمل بودن مولدهای کوچک پیل سوختی، راندمان بالا و قابلیت استتار به علت حرارت پایین و تولید صدای ناچیز باعث جذابیت آن برای کاربردهای نظامی شده است




فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

10443_1546635469_1556808703_26460_4145_1541.zip1.87 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 89,250 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت