خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
پروژه دینامیکی و شبیه سازی یک مبدل BUCK BOOST غیر معکوس کننده
پروژه دینامیکی و شبیه سازی یک مبدل BUCK BOOST غیر معکوس کننده
قیمت : 18,270 تومان
دانلود پروژه طراحی کنترل کننده غیرمتمرکز براي سیستم ترمز ضدقفل ABS
دانلود پروژه طراحی کنترل کننده غیرمتمرکز براي سیستم ترمز ضدقفل ABS
قیمت : 26,250 تومان
شبیه سازی سیم پیچ های استاتور موتور PMSM در شارژر خودروهای هیبریدی با اتصال PHEV
شبیه سازی سیم پیچ های استاتور موتور PMSM در شارژر خودروهای هیبریدی با اتصال PHEV
قیمت : 26,250 تومان
دانلود پروژه تاثير دما بر روی خواص نوری LED های نانوساختارهای نيتريدی
دانلود پروژه تاثير دما بر روی خواص نوری LED های نانوساختارهای نيتريدی
قیمت : 17,325 تومان

دانلود پروژه بهينه سازی ترموديناميكی موتور توربوجت با پسسوز توسط الگوریتم ژنتیک

دانلود پروژه بهينه سازی ترموديناميكی موتور توربوجت با پسسوز توسط الگوریتم ژنتیک

دانلود پروژه بهينه سازی ترموديناميكی موتور توربوجت با پسسوز توسط الگوریتم ژنتیک


تعداد صفحات : 119

فرمت: word


بهينه سازي در حل مسائل پيچيده و واقعي مهندسي از اهميت بسيار بالايي برخوردار است، اين بهينه سازي به طور معمول ميتواند با استفاده از قيود نامساوي يك تابع با چندين متغير را مينيمم يا ماكزيمم سازد. به طور كلي فرآيند بهينه سازي به صورت پيدا كردن يك مجموعه از مقادير براي يك بردار طراحي تعريف ميگردد، كه منجر به پيدا شدن يك مقدار بهينه از يك تابع هدف ميشود. در مسائل بهينه سازي چند هدفه، چندين تابع هدف وجود دارد كه بايد به صورت گروهي و همزمان بهينه گردند.

در هواپيماهاي جنگنده براي داشتن سرعتهاي مافوق صوت، بايستي بر يك نيروي درگ شديد كه در نزديكي سرعت صوت اتفاق ميافتد غلبه كرد. يك روش ساده براي فراهم نمودن نيروي رانش مورد نياز براي غلبه بر اين نيروي درگ، اضافه نمودن يك پسسوز به هسته موتور توربوجت ميباشد. در توربوجت هاي معمولي هنگامي كه گازهاي خروجي از موتور خارج ميشود، هنوز مقداري اكسيژن و سوخت مصرف نشده وجود دارد كه در قسمت پس سوز با مشتعل ساختن دوباره اين گازها و افزودن مقداري سوخت اضافه به آن، نيروي رانش را به طور قابل توجهي افزايش ميدهند. مزيت استفاده از پسسوز افزايش نيروي رانش و عيب آن نيز مصرف بالاي سوخت ميباشد، كه اين امر موجب استفاده كوتاه مدت از اين وسيله در موتور توربوجت شده است.اصطلاحا گفته ميشود، زماني كه پسسوز روشن است موتور در حالت تر و زماني كه خاموش است در حالت خشك كار ميكند.

در اينجا بهينه سازي ترموديناميكي موتورهاي توربوجت با پسسوز، با استفاده از الگوريتم ژنتيك چند هدفه و بر اساس مرتب سازي غير برتر انجام شده است. نيروي جلوبرنده ويژه، مصرف ويژه سوخت، بازده حرارتي و بازده رانشي به عنوان توابع هدف و عدد ماخ، نسبت فشار كمپرسور، دماي ورودي توربين و دماي خروجي پسسوز نيز به عنوان متغيرهاي طراحي در نظر گرفته شدهاند. از الگوريتم فوق ابتدا براي بهينهسازي تركيبهاي دوتايي از اين توابع هدف و سپس براي بهينهسازي چهار تابع هدف همزمان استفاده گرديده است. نتايج نشان ميدهد كه جوابهايي كه در حالت دو هدفي بدست ميآيند، مرز جوابهاي حاصل از بهينه سازي چهار هدفي ميباشند، بنابراين بهينه سازي چهار هدفي، جوابهاي بهينه ترموديناميكي گسترده تري را از موتور توربوجت با پسسوز در اختيار طراح قرار ميدهد.



دانلود در ادامه ....


فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

10443_1528206739_1566728293_11131_4145_1457.zip4.53 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 26,250 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت